#Що_повинен_знати_пасажир
Пасажири, найближчим часом очікується ще більше новин від нас 😉 Тож для вашої зручності – зустрічайте нову рубрику #Що_повинен_знати_пасажир. Завдяки цьому тегу в один клік (натиснувши на нього) ви зможете одразу переглянути всі важливі публікації!
І в сьогоднішньому дописі – розповідаємо порядок дій для власників ЛеоКарт, які загубили свою картку або ж випадково пошкодили та не вдається її завалідувати для проїзду. ➡️ Якщо ви хочете відновити ЛеоКарт:
✅ Зверніться за номером телефону гарячої лінії 0800 303 007 та запишіться на прийом в один з пунктів, де працюють адміністратори ЛКП «Львівавтодор».
✅ На прийом підготуйте:
1) документ, який посвідчує особу;
2) документ, який надає право на пільговий проїзд;
3) квитанцію про оплату вартості картки (сума становить 60 грн), адже відновлення картки здійснюється на платній основі.
Інструкція, як сплатити – тут
❗️❗️ Лише з початку цього місяця адміністратори ЛКП “Львівавтодор” видали вже понад 450 дублікатів персоналізованих транспортних карток ЛеоКарт. Звертаємо увагу, що після відновлення ЛеоКарт – стара картка блокується, тому користуватись нею для проїзду неможливо!
P.S. У наступному дописі – порядок дій, якщо ви знайшли чужу ЛеоКарт 👀