Паркування без бар’єрів

ЛКП “Львівавтодор” – перший в Україні оператор паркування, що почав облаштовувати паркомісця для людей з інвалідністю згідно оновлених державних будівельних норм – ДБН В.2.2-40:2018 “Інклюзивність будівель і споруд” 🅿️ І це було відзначено під час заходів у рамках тижня навчань з доступності “Послуги без бар’єрів” у Львові, який проходив у жовтні.

Даними нормами визначено, що ширина зони для паркування автомобіля особи з інвалідністю повинна становити не менше 3,5 м. Наразі ЛеоПарковка – ЛКП “Львівавтодор” має близько 20 таких майданчиків, а найближчим часом плануємо цю кількість збільшити до близько пів сотні. Так склалося, що частина схем ОДР паркувального простору було затверджено до вступу в дію норм ДБН В.2.2-40:2018 “Інклюзивність будівель і споруд”. Але ми прагнемо і працюємо над тим, щоб зробити всі паркомісця для людей з інвалідністю ЛеоПарковки такими ж комфортними та доступними – шириною 3,5 м, хоч це задача – не з простих 👌

Власне для цього минулого тижня ми провели виїзну нараду та обговорили питання доступності у Львові майданчиків для людей з інвалідністю спільно із @Патрульна поліція Львівської області та @Ігор Дякович 🤝 За результатами зустрічі, разом накреслили дорожню карту щодо створення інклюзивного паркувального простору у нашому місті:

1️⃣ Необхідно організувати обстеження паркувальних зон у Львові спільно з районними адміністраціями та операторами паркування на відповідність стандартам доступності паркувальних лотів для осіб з інвалідністю.

2️⃣ Напрацювати і погодити типові варіанти рішень для адаптування даних паркомісць відповідно до визначених вимог та параметрів.

Зокрема, було запропоновано на паркувальних зонах, облаштованих в місцях історичної забудови, забезпечувати паркувальні лоти для людей з інвалідністю за рахунок площі пішохідної зони, що дає можливість людині одразу перейти від статусу “водій” у статус “пішохід”. У ході наради ми обговорювали ряд варіантів: влаштування пониження тротуарного полотна до рівня паркомісця, влаштування підвищення паркомісця до рівня хідника, влаштування модульних пандусів.

3️⃣ Після цього можна визначити орієнтовну очікувану вартість облаштування кожної паркувальної зони та джерело фінансування даних робіт.

Разом працюємо над тим, щоб зробити Львів містом без бар’єрів і паркування теж 🫶