Зміна ОДР на перехресті вул.Шевченка – Ярослава Мудрого – Пстрака: Чи зменшились затори?

Водії, ви помітили, як зменшилося скупчення машин на перехресті вул. Шевченка – Ярослава Мудрого – Пстрака? 😉
 
Минув майже тиждень, відколи на вул. Шевченка змінили організацію дорожнього руху і заборонили лівий поворот з вул. Шевченка на вул. Ярослава Мудрого ⚠️ Як змінилася після цього ситуація із заторами на даному перехресті – розповідаємо далі 👇
 
📍 Але спершу трішки передісторії – пояснюємо, що передувало рішенню скоригувати проєкт цього перехрестя в частині організації дорожнього руху. Основна проблема утворення значних черг – три інтенсивні потоки ➡️ на вул. Шевченка від/до центру та на вул. Ярослава Мудрого, а також конфігурація перехрестя. Щоб врегулювати ситуацію із закоркованістю на даному перехресті було запропоновано внести зміни до схеми ОДР, заборонивши лівий поворот з вул. Шевченка на вул. Ярослава Мудрого.
 
📉🚗 Для цього працівники відділу транспортного планування та моделювання провели мікро- та макромоделювання для дослідження перерозподілу транспорту та можливості спрогнозувати черги, затримки та час проїзду у проєктному рішенні. На основі проведених досліджень працівниками відділу автоматизованої системи керування дорожнього руху було розроблено пофазовий роз’їзд та циклограми роботи світлофорної сигналізації для перехрестя вул. Шевченка – Ярослава Мудрого – Пстрака та подано на погодження в Управління патрульної поліції у Львівській області 👌
Після отримання відповідного погодження 24 червня запрацювала нова схема організації дорожнього руху, яка передбачає заборону лівого повороту з вул. Шевченка на вул. Ярослава Мудрого ⬅️❌
Протягом цього тижня фахівці відділу транспортного планування та моделювання відслідковували ситуацію зі скупченням транспортних засобів на підходах до перехрестя вул. Шевченка – Ярослава Мудрого – Пстрака 🧐 То все-таки, чи “розкоркувала” зміна організації дорожнього руху дане перехрестя? 🤓
 
Однозначно так! ✅ Дане рішення дозволило оптимізувати світлофорний цикл, надавши напрямкам по вул. Шевченка з центру та вул. Ярослава Мудрого достатньо дозвільного сигналу. Ділимося із вами першими результатами проведених нами досліджень (середні показники станом на 8:00 – 9:00 у будні дні) ⬇️⬇️⬇️
 
🟦 До внесення зміни ОДР довжина черги на вул. Ярослава Мудрого❗ становила 342 м (62 машини), а кількість транспортних засобів, що проїжджає стоп-лінію за тривалість зеленого сигналу, – 7. Після зміни довжина черги на вул. Ярослава Мудрого скоротилася до 55 м (10 машин), а кількість транспортних засобів, що проїжджає стоп-лінію за тривалість зеленого сигналу, збільшилася до 11.
 
🟦 До внесення зміни ОДР довжина черги на вул. Шевченка до центру❗ становила 505 м (92 машини), а кількість транспортних засобів, що проїжджає стоп-лінію за тривалість зеленого сигналу, – 9. Після зміни довжина черги на вул. Шевченка до центру скоротилася до 203,5 м (37 машин), а кількість транспортних засобів, що проїжджає стоп-лінію за тривалість зеленого сигналу, зросла до 11.
 
🟦 До внесення зміни ОДР довжина черги на вул. Шевченка від центру❗ була 295 м (53 машин), а кількість транспортних засобів, що проїжджає стоп-лінію за тривалість зеленого сигналу, – 10. Після зміни довжина черги на вул. Шевченка від центру зменшилася до 55 (10 машин), а кількість транспортних засобів, що проїжджає стоп-лінію за тривалість зеленого сигналу, збільшилася до 15.
 
Не погано, чи не так?! 🙂 Ознайомитися із порівняльними показниками довжини черг на різних підходах до перехрестя у різні години, тривалістю зеленого сигналу до зміни ОДР і після – можна у каруселі фото, гортайте 😉
 
Підписуйтеся на Telegram-канал ЛКП “Львівавтодор”: https://t.me/lvivavtodor 💙