Робота комунального підприємства – чи можливо швидко її покращити та оптимізувати? А якщо так – то як це зробити? 
Сьогодні розповімо про “як” на прикладі роботи паркувальних майданчиків, оператором яких є ЛКП “Львівавтодор” 
Як все починалось? Серпень 2021 року, міський голова розпорядженням призначає Миколу Власюка директором підприємства та поміж іншими дорученнями ставить завдання зробити послуги з паркування максимально прозорими, ефективними та дохідними.
Робота над дорученням почалась. Поїхали! 



Практично одночасно з запуском повноцінної роботи АСКОП та запуском пілотного проекту “Дисципліна оплат” почали роботу по боротьбі з економічними зловживаннями:
Проведення потужних заходів по боротьбі з економічними зловживаннями дає і дещо неочікуваний результат – кілька співробітників звільняється з підприємства, а в тематичних до життєдіяльності міста профільних групах соцмережі фейсбук починає рясніти новоствореними акаунтами, які генерують цікаві дописи, які дають цікаві висновки для вдосконалення діяльності. Але робота продовжується, і після заходів по боротьбі з економічними зловживаннями починається наступний етап.
За підтримки директора департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури О. Забарила починається пілотний проект “Дисципліна оплат”. Управління безпеки департаменту збільшує кількість інспекторів з паркування, спільна злагоджена робота відділу контролю оплат підприємства під керівництвом начальника відділу В. Кілка з управлінням безпеки та Департаментом міської мобільності та вуличної інфраструктури дає гарний результат, на який сподівались – дисципліна оплат буквально за рік пілотного проекту покращується вдвічі.
Влітку минулого року на інформаційних знаках паркувальних майданчиків змінюється номер телефону – тепер там номер телефону гарячої лінії 0800 303 007, кол-центр операційного відділу підприємства починає приймати дзвінки від клієнтів паркувальних майданчиків, надавати їм допомогу у вигляді консультацій та відповідей на питання. Вже до кінця літа до просування послуг паркування долучається сектор маркетингу операційного відділу, і в оператора паркувальних майданчиків ЛКП “Львівавтодор” з’являється:
Паралельно розпочинається збір зауважень і скарг на гарячу лінію та в коментарях сторінки ЛеоПарковка у Фейсбук, і в четвертій декаді минулого року на паркувальних майданчиках з’являються оновлені інформаційні знаки з уніфікованим єдиним QR-кодом, при переході за яким можна зручно і легко провести онлайн-оплату за паркування, сплатити штраф управлінню безпеки, подивитись короткі та інформативні навчальні відео. І хоч реалізація маркетингової стратегії просування послуг ЛеоПарковки загалом і онлайн – оплат за паркування, як найбільш прозорого і зручного для користувача способу оплати почалась тільки в другій половині 2022 року – свої результати вона вже принесла. Для порівняння оплата готівкою за послуги паркування в 2020 році – більше 80%, в кінці 2022 року – близько 20%.
Окремо про абонементи. З початком воєнного стану підприємство робить на період його дії максимальні знижки, знижка по деяких абонементах досягає більше 150% 

Абонементи виявились цікавими клієнтам, які регулярно користуються послугами паркувальних майданчиків, і якщо в 2020 році підприємство реалізувало 0 абонементів, то в 2022 році Львівавтодор реалізовує близько 400 абонементів щомісяця та має більше півтора тисячі активних абонементів – тобто, в 1000 разів більше ніж за 2020 рік!
Наприкінці 2022 року, після регулярних обстрілів енергетичної інфраструктури України, в умовах відключення паркоматів в зв’язку з тим, що сервери компанії (м. Київ), яка їх обслуговує часто знеструмлені і дані про оплату за паркування не потрапляють в АСКОП (відповідно – інспектори з паркування їх не бачать), враховуючи нестабільність в умовах планових чи аварійних відключень мобільного інтернету, що ускладнює проведення онлайн оплат, підприємство запроваджує ще одне нововведення – ДЕННІ абонементи для всіх зон паркування! Тепер вже не потрібно сканувати QR-код чи шукати термінал для того щоб оплатити за паркування – денний абонемент можна придбати заздалегідь і не турбуватись про те, як сплатити за паркування.
І це не перебільшення! За три роки ЛКП “Львівавтодор” як оператор примножив дохід від надання послуг з паркування у майже 2,5 рази! Подаємо вам цифри для порівняння:
Тобто, при фактично тій же кількості паркувальних майданчиків, що і в попередні роки (адже 21 нових паркувальні майданчики почали запускати вже листопад-грудень 2022 року, перед тим відмовившись від кількох збиткових паркувальних майданчиків), як виявляється, можна таким чином оптимізувати роботу за конкретним напрямком, що підприємство отримує додатково 38 мільйонів гривень за рік і 4 місяці, маючи той же ресурс. А це на 38 млн грн зменшується навантаження на міський бюджет, і на 38 млн грн більше можна віддати на оборону країни. Погодьтесь – непогано.
Яким чином вдалося майже потроїти надходження від паркування у бюджет підприємства? Ми провели реорганізацію відділу з паркування, впровадили чітку стратегію, що охопила всі ключові напрямки – і ось WOW-результат 
Продовження буде! 