Перший “смарт-коридор” у Львові реалізують на вул. Зеленій

На вул. Зеленій, на ділянці від площі Петрушевича до вул. Івасюка, реалізують інноваційний режим світлофорного регулювання “смарт-коридор”. Наразі розпочали перший етап впровадження цього масштабного проєкту.
“Смарт-коридор” буде запущено на трьох світлофорних об’єктах вул. Зеленої:
🚦 вул. Зелена – площа Петрушевича;
🚦 вул. Зелена – вул. Дороша;
🚦 вул. Зелена, 69 – вул. Івасюка.
Що таке “смарт-коридор”? Система “смарт-коридор” є надбудовою над режимом світлофорного регулювання “смарт-перехрестя”. Тобто, для реалізації “смарт-коридору” хоча б одне з перехресть в проєкті повинне працювати в режимі “смарт”. “Смарт-коридор” – це інтелектуальна система у дорожньому контролері, яка здатна шляхом аналізу дорожнього руху з транспортних детекторів визначати оптимальну тривалість циклу для всіх світлофорних об’єктів, які входять в проєкт смарт-коридору. Це надасть можливість оптимізувати світлофорний цикл і зменшити до мінімуму неефективне використання зеленого сигналу світлофора вздовж коридору.
Що вже зроблено:
✔️Замінено старі дорожні контролери, у яких закінчився термін експлуатації, на вказаних трьох світлофорних об’єктах. Це дозволить зменшити кількість поломок обладнання та забезпечить керованість світлофорних об’єктів із Центру керування рухом ЛКП “Львівавтодор”.
✔️Реалізовано фіксовану координацію між світлофорними об’єктами вул. Зелена – площа Петрушевича та вул. Зелена – вул. Дороша. Швидкісний режим, який дозволить проїжджати ці світлофорні об’єкти без зупинки, становить 45 – 50 км/год. На основі попередніх проєктів координації, очікується зменшення черг на ділянці вул. Зелена між пл. Петрушевича та вул. Дороша уже на цьому етапі реалізації.
“Наразі запроєктовано програми регулювання в режимі “смарт-перехрестя” та об’єднано їх у проєкт “смарт-коридору”. Наступний крок – інженери проводять транспортні мікроскопічні моделювання, де обирається оптимальна організація дорожнього руху і параметри налаштування режимів “смарт-перехрестя” та “смарт-коридору”, які дозволять максимально швидко та безпечно забезпечити виїзд транспорту з центральної частини міста”, – пояснили у відділі транспортного планування, моделювання та організації дорожнього руху ЛКП “Львівавтодор”.
Які подальші дії:
✔️Монтаж і налаштування транспортних детекторів та кнопок виклику пішохідної фази.
✔️Завершення мікроскопічного моделювання та коригування параметрів проєкту у разі потреби.
✔️Програмування дорожніх контролерів.
✔️Збір даних за результатами впровадження режиму “смарт-коридор”.
“У квітні цього року запустили перше в Україні “смарт-перехрестя” у Львові на вул. Пасічній – Пирогівка. А зараз вже працюємо над впровадженням першого “смарт-коридору” на вул. Зеленій. У результаті його реалізації вдасться швидше пропускати транспортний потік з центральної частини міста, яка значно перенасичена автомобілями, оперативніше реагувати на зміни у дорожньому русі, зменшити черги та затримки транспорту, що у свою чергу позитивно вплине на стан повітря завдяки зменшенню шкідливих викидів в атмосферу“, – зазначив директор ЛКП “Львівавтодор” Микола Власюк.