Що робити, якщо втратили транспортну картку чи знайшли чужу ЛеоКарт ⬇️⬇️
Ми часто отримуємо запити на відновлення втрачених ЛеоКарт – лише впродовж липня відновили понад 350 пільгових карток! Крім того, небайдужі мешканці повідомляють і про знайдені чужі ЛеоКарт, був випадок навіть, коли картку знайшли у парку Нью-Йорка😎 ➡️Тож нагадуємо порядок дій:
🟡Якщо ви загубили свою картку ЛеоКарт:
☑️ Її можна відновити. Для цього зверніться за номером телефону гарячої лінії 0800 303 007 та запишіться на прийом в один з пунктів, де працюють адміністратори ЛКП «Львівавтодор» за адресами: ЦОП на вул. Горбачевського, 10; Шевченківська РА на вул. Липинського, 11; ЛКП “Господар” на вул. Пасічній, 49б та три ЦНАП: на вул. Виговського, 32; вул. Хвильового, 14а; просп. Червоної Калини, 72а.
При собі необхідно мати: документ, який посвідчує особу та документ, який надає право на пільговий проїзд, а також квитанцію про оплату вартості картки (наразі сума становить 60 грн). Адже згідно рішення ЛМР №1009, відновлення картки здійснюється на платній основі для всіх категорій населення. Пояснення, як сплатити – тут: http://surl.li/jqpzw
🟡Якщо ви знайшли чужу транспортну картку ЛеоКарт:
☑️Можете віддати її контролерам ЛКП “Львівавтодор”, які працюють на маршрутах громадського транспорту.
☑️Принести в один з наших пунктів прийому. Ми зв’яжемося з власником і віддамо картку, якщо вона ще незаблокована.
☑️Або зателефонувати на гарячу лінію за номером: 0800 303 007. Наші оператори перевірять інформацію та проінформують власника знайденої картки.
І пасажири, закликаємо бути пильними та бережно ставитися до своєї транспортної картки!🙂