КОНКУРС ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ АГЕНТА
Організатор конкурсу – ЛКП «Львівавтодор», яке визначено уповноваженою особою щодо впровадження та функціонування автоматизованої системи оплати проїзду у пасажирському транспорті загального користування у Львівській міській територіальній громаді та уповноваженою особою з надання послуг функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду та справляння плати за надані транспортні послуги (далі – Організатор).
Умови конкурсу:
1. Дата початку конкурсу – 15.11.2024.
2. Період надання роз’яснень щодо умов конкурсу: 18.11.2024 з 16.00 по 17.00, 19.11.2024 з 10.00 – 12.00.
3. Прийом пропозицій від учасників: 15.11.2024 – 22.11.2024 включно.
4. Оцінка пропозицій: 25.11.2024 – 27.11.2024 включно.
5. Оголошення переможців конкурсу: 28.11.2024.
6. Укладення агентських договорів з переможцями – протягом 7 робочих днів з моменту оголошення переможців конкурсу.
7. Учасник може подаватися лише на один із лотів.
8. Повідомлення про проведення Конкурсу публікується на офіційному сайті Організатора https://leocard.lviv.ua/konkurs.
9. Організатор надає типову Карту пропозиції для участі в Конкурсі до кожного Лоту окремо (Додаток 1.1, Додаток 2.1).
10. Учасник Конкурсу несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його Пропозиції, а Організатор не несе відповідальності за ці витрати, незалежно від проведення або результату Конкурсу.
11. До складу Пропозиції для участі в Конкурсі входять такі документи:
а. Лист-заявка на участь в Конкурсі, що подається на офіційному бланку Учасника із обов’язковим зазначенням номера телефону та електронної адреси;
б. Заповнену Карту пропозиції для участі в Конкурсі; в. документ, що засвідчує повноваження представника учасника на підписання Пропозиції.
г. установчі документи (статут, виписка з ЄДРПОУ станом не пізніше ніж 15.11.2024 року, тощо).
12. Учасник подає Карту пропозиції заповнену без внесення в її формат будь-яких змін, зміни не допускаються. Всі рядки мають бути заповнені необхідними відомостями, або із зазначенням «0» у разі неможливості виконати критерій Пропозиції.
13. Не допускається будь-які виправлення, вставки між рядками, стерті місця або написи поверх первинного тексту в поданій Пропозиції.
14. Інші альтернативні Пропозиції не розглядаються.
15. Ненадання будь-яких документів, передбачених умовами Конкурсу, може призвести до відхилення поданої заявки.
16. Пропозиція має бути оформлена в письмовому вигляді та підписана особою, яка наділена повноваженнями підписувати документи від імені Учасника.
17. Не пізніше 16.00 год 22.11.2024 року Учасник Конкурсу подає Пропозицію в опечатаному конверті з чітким написом «Пропозиція на участь в конкурсі для визначення агента», наручно за адресою: 79035, Львів, вул. Пасіки Галицькі, 7.
18. Будь-яка спроба Учасника Конкурсу вплинути на Організатора під час оцінки Пропозицій або прийняття рішення про визначення переможця Конкурсу, може стати підставою для відхилення поданої ним Пропозиції.
19. Оцінку поданих Пропозицій проводить Організатор, використовуючи критерії оцінки Пропозицій, що визначені в додатку 1.2 та додатку 2.2, дотримуючись принципів неупередженості та конфіденційності..
ЛОТ №1 – продаж та поповнення транспортних карток «ЛеоКарт» зі застосуванням терміналів Організатора
Загальна характеристика Лоту №1:
1.Продаж та поповнення транспортних карток «ЛеоКарт» здійснюється на підставі агентських договорів, які є публічними договорами приєднання (додатки 1.3 та 1.4 до цих Умов).
2. Для надання агентських послуг Організатор пропонує до 110 терміналів. У разі наявності в агента/агентів більшої кількості точок, термінали розподіляються відповідно до додатку 1.5 до цих Умов.
3. Особливості роботи з терміналами Організатора – наявність покриття мобільної мережі оператора Vodafone з якістю покриття не нижче 3G. У випадку нестабільної роботи мережі Агент забезпечує доступ терміналів до мережі інтернет через покриття WiFi.
4. Час продажу та поповнення транспортних карток «ЛеоКарт» зі застосуванням терміналів Організатора:
a. у разі проведення розрахунків у безготівковій формі: 22 секунди;
b. у разі проведення розрахунків у готівковій формі: 18 секунд.
5. Час поповнення транспортних карток «ЛеоКарт» зі застосуванням терміналів
Організатора:
a. у разі проведення розрахунків у безготівковій формі: 19 секунд;
b. у разі проведення розрахунків у готівковій формі: 14 секунд.
6. Особливості реєстрації розрахункових операцій:
a. Агент забезпечує дотримання вимог чинного законодавства України щодо реєстрації розрахункових операцій (РРО/ПРРО) у разі проведення розрахунків у готівковій формі;
b. Організатор забезпечує дотримання вимог чинного законодавства України щодо реєстрації розрахункових операцій (РРО/ПРРО) під час проведення розрахунків у безготівковій формі зі застосуванням терміналів Організатора, переданих у користування Агенту.
Вимоги до учасників:
1. Забезпечити не менше ніж 20 точок* продажу та поповнення транспортних карток «ЛеоКарт» не менше ніж у 4-х адміністративних районах м. Львова.
2. Брендування пунктів продажу та поповнення транспортних карток за власні кошти Агента відповідно до брендбуку та айдентики ЛеоКарт (брендбук надається переможцю конкурсу).
3. Використання навігаційних елементів чи інших візуальних покажчиків у випадку, якщо продаж та поповнення транспортних карток відбувається через каси торгового залу або каси залу прийому відвідувачів. Навігаційні елементи чи інші візуальні покажчики попередньо погоджуються з ЛКП «Львівавтодор», строк погодження зі сторони Організатора – 2 робочих дні.
4. Забезпечити графік роботи точок: з понеділка по п’ятницю, не менше 8-ми годин в день.
5. Визначити контактну особу, уповноважену Учасником, для вирішення проблем/питань, що стосуються продажу та поповнення транспортних карток «ЛеоКарт».
6. Забезпечити проведення розрахунків у готівковій формі з дотриманням вимог чинного законодавства України щодо реєстрації розрахункових операцій (РРО/ПРРО).
7. Періодичність перерахування коштів від Учасника до Організатора: 3 дні на тиждень (понеділок, середа, п’ятниця).
8. Доступ до звітності надається Агенту в системі SQL за умови наявності в Агента статичної ІР-адреси.
9. Відсоток агентської винагороди у звітному календарному місяці:
a. продаж транспортних карток «ЛеоКарт» – до 9 відсотків від загальної вартості проданих транспортних карток, з урахуванням ПДВ;
b. поповнення транспортних карток «ЛеоКарт» – до 5 відсотків від загальної суми проданих абонементів/здійснених поповнень.
Перевага надається учасникам, які:
1. зобов’язуються забезпечити зовнішнє брендування пунктів продажу та поповнення транспортних карток наліпками чи іншими засобами зовнішньої реклами для інформування мешканців про те, що в цьому пункті відбувається продаж та поповнення транспортних карток. Дизайн наліпок чи інших засобів зовнішньої реклами попередньо погоджуються з ЛКП «Львівавтодор», строк погодження зі сторони Організатора – 2
робочих дні;
2. зобов’язуються провести рекламну кампанію щодо початку продажу та поповнення транспортних карток, бюджет рекламної кампанії від 25 тисяч гривень;
3. зобов’язуються забезпечити додаткове інформування користувачів через наявні онлайн-ресурси (соціальні мережі Агента). Тексти та візуальне наповнення попередньо погоджуються з ЛКП «Львівавтодор», строк погодження зі сторони Організатора – до 2 робочих днів;
4. мережа точок охоплює всі райони Львівської міської територіальної громади;
5. забезпечать роботу точок продажу та поповнення транспортних карток не менше 8-ми годин з понеділка по неділю;
6. забезпечать перерахунок коштів отриманих від продажу та поповнення транспортних карток щоденно;
7. запропонують нижчий відсоток агентської винагороди.
* Точка – це місце продажу та поповнення транспортних карток «ЛеоКарт», обладнане терміналом Організатора (PAX 920), який дає можливість продавати та поповнювати транспортну картку «ЛеоКарт».
ЛОТ №1 – продаж та поповнення транспортних карток «ЛеоКарт» зі застосуванням терміналів Організатора
Загальна характеристика Лоту №2:
1. Продаж транспортних карток «ЛеоКарт» здійснюється на підставі агентського договору, який є публічним договором приєднання (додаток 2.3. до цих Умов).
2. Особливості реєстрації розрахункових операцій: Агент забезпечує дотримання вимог чинного законодавства України щодо реєстрації розрахункових операцій (РРО/ПРРО).
Вимоги до учасників:
1. Забезпечити не менше ніж 10 точок* продажу транспортних карток «ЛеоКарт» не менше ніж у 4-х адміністративних районах м. Львова.
2. Продаж транспортних карток «ЛеоКарт» з бонусом від Visa виключно у разі розрахунку банківською карткою Visa (фізичним носієм або платіжним пристроєм, що містить в електронній формі дані про платіжну картку VISA).
3. Брендування пунктів продажу транспортних карток за власні кошти Агента відповідно до брендбуку та айдентики ЛеоКарт (брендбук надається переможцю конкурсу).
4. Використання навігаційних елементів чи інших візуальних покажчиків у випадку, якщо продаж транспортних карток відбувається через каси торгового залу або каси залу прийому відвідувачів. Навігаційні елементи чи інші візуальні покажчики попередньо погоджуються з ЛКП «Львівавтодор», строк погодження зі сторони Організатора – 2 робочих дні.
5. Забезпечити графік роботи точок: з понеділка по п’ятницю, не менше 8-ми годин в день.
6. Визначити контактну особу, уповноважену Учасником, для вирішення проблем/питань, що стосуються продажу транспортних карток «ЛеоКарт».
7. Забезпечити проведення розрахунків з дотримання вимог чинного законодавства України щодо реєстрації розрахункових операцій (РРО/ПРРО).
8. Періодичність перерахування коштів від Учасника до Організатора: 3 дні на тиждень (понеділок, середа, п’ятниця).
9. Надання звітності Агентом Організатору щодо продажу транспортних карток “ЛеоКарт” – до 18:00 год наступного дня після здійснення продажу таких карток.
10. Проведення звірки (ревізії) щодо кількості проданих транспортних карток “ЛеоКарт” та фактичного залишку на складі – не менше ніж один раз на квартал.
11. Відсоток агентської винагороди у звітному календарному місяці: до 9 відсотків від загальної вартості проданих транспортних карток, з урахуванням ПДВ.
Перевага надається учасникам, які:
1. зобов’язуються забезпечити зовнішнє брендування пунктів продажу транспортних карток наліпками чи іншими засобами зовнішньої реклами для інформування мешканців про те, що в цьому пункті відбувається продаж транспортних карток. Дизайн наліпок чи інших засобів зовнішньої реклами попередньо погоджуються з ЛКП «Львівавтодор», термін погодження зі сторони Організатора – 2 робочих дні;
2. зобов’язуються провести рекламну кампанію щодо початку продажу транспортних карток, бюджет рекламної кампанії від 25 тисяч гривень;
3. зобов’язуються забезпечити додаткове інформування користувачів через наявні онлайн-ресурси (соціальні мережі Агента). Тексти та візуальне наповнення попередньо погоджуються з ЛКП «Львівавтодор», термін погодження зі сторони Організатора – до
2 робочих днів;
4. мережа точок охоплює всі райони Львівської міської територіальної громади;
5. забезпечать роботу точок продажу транспортних карток щоденно (понеділок-неділя);
6. забезпечать перерахунок коштів отриманих від продажу транспортних карток щоденно;
7. запропонують нижчий відсоток агентської винагороди.
* Точка – місце продажу, у якій продаються транспортні картки «ЛеоКарт» з бонусом від Visa.